minigimherseyim_ ilk basta zaten bebek küçük olduğu için çok bakılacak bir seyde yok benimde öyleydi bebek büyüdükçe her muayenede çok güzel bir sekilde her organına her yerine baktı ve artı olarak ben serklajlıyım. Belki onunla da alakalıdır ama sunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki işini çok düzgün yapan aslında bunu iş olrak değil severek gönül vererek yapıyor aytaç hoca. 8 ay yatarak geçirdim, sona yaklaştık bir çok korkum vardı aytaç hoca her açıdan yardımcımdı. İçiniz rahat olsun. :)