lilyum_ yuksell07 simdi baslayamiyorum maalesef esimin memleketindeyiz de diğer regl de deneyecegim hemen
lilyum_ Kahvesever hep kullanıyorum onu bu ay 2 defa pik gördûm o yüzden cok umutluydum ama olmadı iste
lilyum_ mrvakcn yok o zaten pekmez ceviz falan bol bol tüketir ama öyle bilmedigi otları yiyip icmez yani çakşır otunu iciremem ona
Zeynepkrkytlli lilyum_ günlük girmeyin canım o zaman spermin kalitesi düşer tutunamaz 2gunde 1girin sperm kalitelensin Spermin kaliteli olması da önemli 🌸
_handan91_ lilyum_ Rabbim kucagini bos birakmasin insallah. Ben ve esim folik asit kullandik ve 2 ayda tuttu sükürler olsun. Belimin altina yastik koyup bacaklarimi havaya kaldirim yani duvara yasladim. Tabi bundan ibaret mi bilmiyorum ama o ay tuttu. 😊
lilyum_ Aysegul166 ayy artık mevsimi olanlarda hormonlu. Dogru düzgün meyve sebze yiyemiyoruz. Kendim mi yetistirsem napsam😅
Hcygllllll Merhaba ovulasyon testi pozitif görünce değerlendirin ve o bir hafta her gün avokado tüketin. Tulum peyniri ezip ile karıştırınca güzel oluyor. Deneyin mutlaka yumurtanın gelişmesine katkısı çok fazla 🤗
f1liz_ lilyum_ sahsi onerim bence kendine biraz zaman tani daha evliliginin de basindasin iyice otursun once evliligin ve duzenin. Bas basa gecireceginiz zamanlar bunlar🫶🫶🫶 cokkkk ozlenir🫶🫶🫶 ve dusuk yapmissin buna da uzulmussundur cok💔 onu istemsizce kafana takarak deniyorsan da gebe kalman cok zor cunki stres buyuk bir yan etki… her sey zamaninda en guzeliyle seni bulucaktir mutlaka🌸 lilyum_