sweetmom_ benimde 2 sene olmadı eşimde de bende de sorun yoktu, 6 ay ilaç tedavisi gördüm kontrole gittim yumurtlama dönemini takip etti doktor, 6 ay olmadı doktorum 2 ay ara vericez sonra gel aşılama yaparız dedi ama bende çok kafama takıyordum artık ümidimi kesmiştim olmicak gözüyle baktım, ama sonra mucize oldu ve hamile kaldım şimdi 3.gebeliğim 😊 rabbim sizlere de nasip etsin inşallah en kısa zamanda düşünmeyin takmayın hiç oluruna bırakın 😉