Ben yenidoğan alma diyenleri hiç dinlemedim her bebek farklı. Ayrıca yeni doğmuş bebeğin üzerinde çuval gibi kıyafet görünce ben hiç sevmiyorum. Yenidoğani 40 çıkakana kadar da giyen var 20 gün giyende. Ne kadar giyebilirse o kadar giysin ama giydiği üstüne derli toplu olsun isterim ben. 6-7 tane yenidoğan takım aldim, hastane çıkışı 10lu ve 5li olarak aldim. 0-3te aldim. Aldığınız markaya göre kalıplar çok değişiyor zaten ben boya bakıp alıyorum çoğu zaman