gamze6606 Temmuzmucizesi26 yok, açıklık muayenesi yaptı elle, onun ağrısı 5 dk sürer dedi ama hâlâ geçmiş değil inceden inceden sızlıyor içim
Temmuzmucizesi26 gamze6606 neden o kadar acıdı ki bana da açıklık muayenesi yaptı ama zorlamadı beni sizi uyardı mı acaba doğum hızlansın diye
gamze6606 Temmuzmucizesi26 bilmiyorum ama normalde acı eşiği düşük olan bı insan da değilim. Bakarken de çok ağrılı oldu, şimdi de sanki regl ağrısının biraz hafifi gibi ağrı yapıyor.
gamze6606 Sudenaz0105 bende de rahim ağzı kısalması vardı, erken doğum riskim vardı. 37+2 olduk şimdi doğumu kolaylaştıracak tavsiyeler veriyor doktor😂🌸
Sudenaz0105 gamze6606 he bana bide her seferinde bence birdaha görüşmeyeceğiz bence doğurcan dedi dedi 40+2 nedir ya bide 34 haftalıkken en azından 37 haftayı görelim çiğerleri kendiliğinden gelişsin birşeye gerek kalmaz dedi ben tam 3 hafta boyunca sadece tuvalet haricinde kalkmadım 😂
gamze6606 _Tazeanne karnın her zamankinden biraz daha aşağıda duruyor ve bebek artık rahme baskı uyguluyor. Ben aynadan baktığımda fark etmiştim, doktor da ultrason için karnımı actirdiginda fark etti. Bebek daha aşağılara inmiş oluyor.
Sudenaz0105 gamze6606 annemde korkuttu ilk gibi olmaz bak hızlı gelir diyince baya dikkat ettik 😃 şimdi üçe hamileyim 20 haftalık oldum 25 haftada başlarlar her an gelir bak dikkat et diye ama ben korkmuyorum artık 40 buluyor benim çocuklar 😂♥️
Bennureyla gamze6606 nstde bir sancı çıkıyordu her hafta o da doktor önemli değil diyordu . Ve ben bir şey hissetmiyordum