Emell yurt dışına tamamen uyabiliriz benim için problem yokki ☺️ 2 li 3 lü kesin bir sonucu olmadığını zaten hepimiz biliyoruz 😂
Eğer yanlış bilgi veriyorsanız neden saygı duyayım açlık toklukla anlaşılacak şey değil ki 🤭 ayrıca çok da sakinim bence sakin olmayan sizsiniz ☺️
Ben hanımefendiye yaptırın demiyorum ki siz doğru bilgi vermediğiniz için size yazdım