fatos2404 umrumdadegil yok sancı çıkmadı şükür yan profil alabildik sadece fındık burnunu gösterdi 🥹🥰
Zzeeyynepp pupipup bizimki de Şafak 7 normalde 17 ama sezaryen olacağı için 7 gün sonrası için gün verdiler 🙈
umrumdadegil fatos2404 yavaş yavaş oturuyor hala çok zor ama gaz vs derken uykusuzluk çok etkiliyor 🥺
umrumdadegil fatos2404 yaa evet gerçekten öyle biliyor musun gözümün önünde büyüyor resmen😍 2 ayda ne kadar çok değişti görsen büyüdükçe her şeyi farklılaşıyor birkaç yıl sonra artık kucağımıza sığmıyorlar🥲
fatos2404 umrumdadegil valla öyle bi bakıyosun okullu olmuş, ne ara diyo insan zaman çok çabuk geçiyor değerlendirmek lazım 🥹🫶🏻