Cnuryasar Bizim de normalde 21 gün uygulamaya göre ama sezaryen olacağım için son 11 gün ayın 24’ünde sezaryenim🩷
Sema_sema Motherandbaby_ benimde son 13 😂 41. Haftada gelmezse suni sancıyla başlatacaklar bugun gelse ne güzel olurr.
Motherandbaby_ Sema_sema Bizim de eğer gelmezse suni sancı ile deneyeceğiz 🥺keşke kendiliğinden gelseler gerçekten
buketpoyraz Prensesannesii1_ bizdede son 10🩷 iki gündür belimde sancı var ama devamı yok bekliyoruz 😂
fatos2404 umrumdadegil ay sorma kasılmalarım başladı bugün gittim 30+1 1650 gram 43 cm miş hanımefendi rahatına biraz düşkün kızım olacak 😂