arventuba size katılıyorum bebeğimin hareketlerini çok hafif hissetmeye başlamıştım çok şükür şuan düzeldi dinlendim aradım doktorumu fakat bugün bir iki damla kanamam da geldi tekrar doktorumla iletişime geçtim ben burada başına gelen var mı varsa nasıl bi yol izlediler merak ettiğim için sordum açıklamalarınız çok mantıklı geldi çok teşekkür ederim ❤ ayrıca hissetmemek normal değilmiş normal diyen anneler bebeklerinizi kontrol ettirin baktırın yada doktorunuzla iletişime geçin ben sürekli hissediyorum diye de yazmıştım ilk gebelikte 22den önce şundan önce bundan önce diye bişey yokmuş bebekten bebeğe ve annenin derisiyle karnıyla alakalıymış tamamen ilk başta devamlı hissedip biran da durması herhangi bir durumun belirtisiymiş çok şükür benim ki tahmin ettiğim gibi yorgunluktan kaynaklanan bir durum ama olmayada bilirdi