Kadersaahin öncelikle yorgunluk bebeğe giden kan akımını etkileyebilir dolayısıyla bebeğin beslenme ve oksijenini de etkileyebilir, kötü etkilenmişse hareketleri de azalabilir. bunlar hep ihtimal tabi, olmayabilir de olabilir de. size düşen kendinizi yormamanız, özellikle solunuza yatın. buradaki annelerin bebeği görüyormuşcasına normal demesine şaşırdım çünkü yorulduğunuzu 2 gün boyunca hissetmediğinizi söylüyorsanız en akıllı tavsiye yorulmayın ve doktorunuza başvurun kontrollü olun demek olur. yumurcağınızın iyi olduğundan emin olun doktoru bir baksın derim ben. 🌸