Mrv1234sim benim ilk gebeliğim kanamalıydi kendi doktoruma sormuştum riskli gebelikler alanında uzman bı doktora da goruneyim diye benim kendi doktorum bizzat onu önermişti alanında uzman gorunebilirsin diye bizde bı kez olsun gidelim dedik gelişim geriliği vardı 20 haftayı geçmişti 24 falandı sanırım. Tüm gebelik hikayemi anlattım ultrason da baktı ve bu bebeğin burun kemiği yok yaşama şansı yok küçük olsaydi direk alırdım ama aldırma zamanı da geçmiş gibi saçma sapan şeyler söyledi zaten psikolojimi zor idare diyodum dedikleriyle yıkıldım. Nasıl burun kemiği yok ben detayliya girdim o kadar doktora gittim kimse öyle bisey söylemedi dediğimde hayır yok bakın yok diye bize olmadığına ikna etmeye çalışmıştı ve bı organında daha sıkıntı olduğunu söyledi kendinden emin bı şekilde engelli doğacak büyük ihtimalle dedi kendi doktoruma gittim anlattım kadın şok oldu nasıl yok burun kemiği var dedi tekrar tekrar baktı bı sıkıntı yoktu bebeğimde sadece nedenini bulamadığımız gelişim geriliği vardı. Bebeğim doğdu hiç bı sağlık sıkıntısı yoktu ama o adam o söyledikleriyle bana kalan haftalarimi zehir etti. Ve benim komsumda sonradan tanıştığım komşum da onda doğum yapmış ona da bı kaç sıkıntı söylemiş ve bebek çok kilolu diye erkenden sezeryen yapmış bebek gayet normal bı kiloda doğmuş