kindacute yani etkilemek istemem ama eşimin kuzeni fatma hanımda doğum yaptı 3 ay önce, bu kötü yorumları öyle duydum ben de, hiç memnun değil hiç ilgilenmemiş, karnında kist oluştu sezaryenden sonra, hatirlamamis bile vs vs. bilemiyorum iyi deneyimleyenler de var ama bize anlatılanlar bunlar