Gulkant_24 Runrun2 daha erkendir o zmn beklemeni tavsiye ederim ama 15 gün sonra bi kontrol amaçlı git Çünki varsa bile ne ultrasonda görebileceksin ne de kalp atışını duyacaksın oyle oluncaya var ama yok gibi hissediyorsun omu görene ve kalp sesini duyana kadar bende öyle oldum geç döllenme oldu 2 3 kere gittim gittim geldim görmedim hissedemedim sadece kan verdim hep 😂😂😂 o yuzden 2 3 hafta beklemeni tavsiye ederim hem bebeğimi görmen ve kalp atışını duyman için
Gulkant_24 Runrun2 gel sen onu birde bana sor bir hafta geçmek bilmiyordu ama öğrenince geçiyor ve suan 10 haftalıgız 😂
ilknurkaya52 Runrun2 bende çok sıkıntı etmiştim çok şükür sonra ki verdiğim iki testim de güzel çıktı seninde inşallah güzel çıkacak sıkma canını stresten de yapma
myavocado Runrun2 yok normal bence artışları, sağlıklı gebelikte iki günde iki kat artması gerekiyor diye hatırlıyorum, artışa göre bir sorun gözükmüyor bence inşallah güzel haberler alırsınız, randevuya da az kalmış 🙏
Safari Runrun2 merhaba son regl tarihiniz nedir acaba? Qaliba aynı irəliyoruz. Bende dış gebelik geçirdim ve sol borumu aldılar şimdi yeniden hamileyim
Runrun2 Safari geçmiş olsun benim son reglim 28 şubat ortalama 35 40 gün arasında adet oluyorum 36. Günde adet olacağımı dusunursek gecikmenin 3. Akşamı kan değerim 14 çıktı sizin nasıl değerleriniz
Safari Runrun2 ben 31 ilə 34ce günü oluyorum çoğu zaman28ci günü reglimin 32 çıktı 2 gün sonra reglimin 30cu günü yine kan verdim 94 çıktı sonra hiç kan vermedim doğrusu
Runrun2 Safari ben dış gebelik tekrarlar korkusuyla verdim zaman önemli çünkü ilkindede hemen fark etmiştim benim tupum alinmadi