prens_prenses_annesi ilknurpeker bnimde bulantim yok 5+6 yim bnde fakat adet agrisi gbi agrilar normal bnmde oyle
Kubra6642 baharmom35 canım benim doktorum ilk kese dedi belki bi ihtimal diyorum kalp atışlarını da duyarım diye ümit ediyorum o zamn 6+2 oluyorum
Tz19_ 7+0 bugun bnde gidipde kalp atisini duyamazsam diye beklemek istyrm 1hafta daha ama cokda merak ediyorum 🥰
Nazo_avlu ilknurpeker bende aynı durumdayım cok ınce ınce agrılarım var ozellıkle kasık ve yukarısında genel olarak olabılecegını söylüyorlar pazartesı kontrolde ogrenecegız ınsallah