ilknurpeker 10. Haftama kadar regl ağrısı gibi ağrı çektim. Hamileliğimi de öyle anlamıştım. Regl günüme daha çok varken ağrılarım başlamıştı normal gelmediği için test yapmıştım 😊 belli zamanlarda şiddetli bazı zamanlarda hafif oluyordu. Sonra tak diye geçti. Tabii içiniz rahat etmiyorsa doktorunuza sorun. Her hamilelik başkadır 🥰