ssevilmommy _almirasmom inşallah dedigin gibidir canım hanımefendi buraya girerse tekrar konuşuruz :)
Kardeeleen Kızlar dün gittim doktoruma bakıldı ultrason ve alttan hiç sıkıntı yok dediler bebeğin kafası aşağıda hersey normal dendi sadece enflasyon olabilir dedi ilaç verdi idrar kültürü istedi . Bebeğin suyu herseyi çok iyi çok sağlıklı dedi çok şükür