Sainmizgin gulsahgunees12 bende sekiz haftalık oldum ama ikinci gebeliğim felaket kötüyüm iki kere kanamayla acile koştum Allah hepimize sağ Salim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
Sainmizgin gulsahgunees12 yerleşime kanaması dedi doktor düşük tehlikeside var bakalım artık sağlıcakla kucaklarımıza alalım
Nezahatozen 8+6yız bizde cok cabuk acıkıyorum miğdem bulanıyor acıktıgımda göğüslerim acıyor dolgunlastı onun dışında sıkıntı yok ama acaba iyi mi değil mi şu korku beni yedi bitirdi 24 une randevu bulabildim cok var daha
gulsahgunees12 Sainmizgin amin canım benim inşallah geçmiştir tehlike bol bol istirahat et dinlen sıcak suyla duş alma ılık olsun ceviz badem ye bol bol
gulsahgunees12 Gulguzeli11 benimde bulantım var ama kullanmıyorum zararı yok deniyor ama sonuçta ilaç o yüzden ilaç kullanmaktan kaçıyorum
Drysf_bjk Gulguzeli11 bende kullandım ama hiç fayda etmedi bana zofer tek kullanıyorum şuan bulantım var ama en azından halsizliğim yok
Gulguzeli11 Toksoplazma testi yaptırdınız mı, özelde sağlık ocağında yapılıyor dedi ama orda da yapılmıyormuş, devlete randevu aldım, yaptırılması gereken bir test değil mi
gulsahgunees12 Gulguzeli11 benden bayağı kan aldılar sanırım içinde Buda vardı doktor çiğ ete dokunma hayvanlardan uzak dur dedi neden diye sordum tam hatırlamıyorum ama onlardan geçen bişey bişey varmış vücudum onu geçirmemiş o yüzden uzak dur hamilelikte yaşamanı istemeyiz dedi
Gulguzeli11 Nezahatozen bir enfeksiyon, hayvan dışkısından, çiğ ve iyi pişmemiş etten veya iyi yıkanmamış meyve sebzeden bulaşıyormuş
Gulguzeli11 gulsahgunees12 her doktor farklı ilgileniyor, ben araştırmasam haberim bile olmayacaktı bu testten, kimse bilgilendirme de yapmadı yani
Gulguzeli11 Drysf_bjk bana da biraz fayda ediyor, arada yine ilaca rağmen kusuyorum maalesef, zofer ilk trimesterda kullanılıyor mu
Fatma_ecem4 gulsahgunees12 ay ne hoş hissettim kendimi çok araştıran birisiyim birazda evham var ilk başlarda böyle gönderiler arardım herkes nasıl diye şimdi 20 haftaligim düşük riskliydim ilk başta çok şükür geçti o günler rabbim sizede nasip etsin inşallah 😍