Ftrhn gulsahgunees12 çok şükür çok güzel geçiyor bu benim 2. Gebeliğim ilkiyle aynı sabah hafif bulantıla4 gün içerisinde çok acıkıyorum 1 ay sonra tekrar gel dedi doktorum 10. Haftanın sonunda tekrar gideceğim inşallah 🥹
Sainmizgin gulsahgunees12 bende sekiz haftalık oldum ama ikinci gebeliğim felaket kötüyüm iki kere kanamayla acile koştum Allah hepimize sağ Salim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin
gulsahgunees12 Ftrhn ben 7+1 de kalp atışını duydum doktor her şey yolunda 3 hafta sonra gel dedi zaman geçmiyor sanki 🙈
Bebek35bebek Bizde tam 8+4 olduk ama çok tedirginim hareketlerini hissedemediğim için acaba iyi mi diye çok endişeleniyorum sürekli karşıma kötü hikayeler çıkıyor sizde öylemisiniz acaba
Zeyneppx Bebek35bebek hareket hissetmek icin çok erken haftalar bende 15+1 im ilk gebeliğim. Bende tedirginim ancak 19-20 anca hissederiz gibi bence 🥹
gulsahgunees12 Bebek35bebek benim ikinci gebeliğim ilkinde kalbi durmuştu bunu yaşayan biri olarak çok tedirginim kasığımda ağrı hissetmeyince hemen panik oluyorum psikolojik olarak şimdiden çok yıprandım ama sürekli zikir çekip dua edip okuyorum rabbim hepimize sağlıkla zamanında kucağımıza versin
Bebek35bebek Zeyneppx tabiki çok erken daha çok var hissetmeye biliyorum hiç bişey hissetmeyince çok tedirgin oluyor insan hergün kalp atışını duymak istiyorum çok tuhaf bir his 🐣
Zeyneppx Bebek35bebek bende hergun acaba iyi mi diye sorguluyorum çok olumsuz şey okudum maalesef etkileniyoruz, kontrol süresi de bir ay çok uzun geliyor bana hiç geçmiyor neyse ki son 6 gün kaldı🙈
Bebek35bebek Zeyneppx evet bende çok fazla olumsuz hikaye okudum düşükte zaten biliyorsun ama kalbinin durduğunu 1 ay sonra öğrenen yazılar bile okudum benimde 3 hafta var kontrole oda ikili tarama zaten
Zeyneppx Bebek35bebek aklına getirme öyle şeyler işte olmuyo ama. Her ultrasona girerken dua ediyorum korkuyorum bebeği görene kadar doktor olumsuz bişey diyecek diye demekki herkes ayni şeyi yasiyo :(
Bebek35bebek Zeyneppx evet bende tekim sanıyordum ama herkes çok tedirgin oluyormuş hepimize sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun 🐣
Bebek35bebek gulsahgunees12 ben yaşamadığım halde çok tedirginim sizin için çok daha zordur bide benim sıkıntım kolay bi gebelik geçiryorum bulantım ağrım hiç bişey yok o yüzden daha tedirginim ağrım olsa hissedicem yine bişeyler
gulsahgunees12 Bebek35bebek rabbim yaşatmasın kimseye korkma canım benim dua et içini ferah tut zaman bize hiç geçmiyor sanki ilk zamanlar diye sanırım
Bebek35bebek gulsahgunees12 evet muhtemelen o yüzden ilk kaybınızda hissettiniz mi belirtiniz oldu mu rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin bende 3 hafta sonra ikili taramaya gideceğim
gulsahgunees12 Bebek35bebek amin canım ben 6+2 de kalp atışını duymuştum o gün kalp atışı durmuş kontrole gittiğimde öğrendim hiç bir belirti olmadı bende gitmesen anlamazdım sonra başka doktorlara da gittim biraz daha bekleyelim küçük dediler 8. Haftaya kadar bekledim sonra kürtaj oldum
Bebek35bebek gulsahgunees12 inşallah bu sefer hayırlısıyla kucağınıza alırsınız annelik duygusu yüklendi sanırım düşünmek istemesem bile sürekli tedirgin oluyor insan her gün kontrole gitmek istiyorum 🐣😂
gulsahgunees12 ahmetberivan rabbim sağlıkla kucağınıza versin 3 ayı atlatınca rahatız inşallah benimde bel kasık ağrısı ve bulantılarım var