bebisliozlem Cgdmerl kuzum arife günü doktoruma kontrole gitmiştim doktoruma göre son kontrolüm 🙁 3150 gr-47.5 cm’di 37+0 haftamda 18 Nisan’a sezeryan doğum tarihi verdi 38+3 olacaksın o zamana dedi ne yapacağımı bilmiyorum 🙁 sezeryan olma başka doktora da bir görün diyorlar bakalım bayram bitti zaten yarın veya ertesi günü devlete de gidicem bakalım bi
Cgdmerl bebisliozlem neden sezaryen günü verdi peki, bazı doktorlar sezaryen seviyormuş duydum o yüzden başka doktora da görün demişlerdir. Bence de normal doğum istiyorsanız başka doktora görünün. Ama sezaryen olmak için başka sebepler varsa riske atmayın kendinizi ve bebişinizi. Sonuçta doktor bizden daha iyi biliyor olabilir 🫶
38songul bebisliozlem benim de ilk gebeliğimde özele gidiyordum kontrole çatı kemiğin dar sen normal doğumm yapamazsın dediler başka bir özele gittim hayır gayet de yaparsın uygunsun dediler yani tek bir yere bağlı kalmayın eğer gerçekten normal doğum için başka sıkıntılar yoksa
ElaEge Cgdmerl ayy maşallah subhanallah bizde 33’te 2200 dük bi 3 ü görsek rahatlıcam haklısınız valla sağ sağlim alalım kucağımıza da rahatlayalım göz önünde daha iyi böyle merak içindeyiz🩷
Cgdmerl ElaEge görürsünüz merak etmeyin 33 te bizde 2250 gibi birşeydik alınıyor 2 haftada kilo içiniz rahat olsun🤍
Seysey61 ElaEge bizim kızda o haftalarda o kilodaydı bir hafta geriden geliyor dedi doktor başından beri. Sizde var mıydı böyle bir durum doktor bir şey dedi mi
ElaEge Seysey61 yok hayır sadece uzun boylu olduğunu söyledi ne çok iri ne çok zayıf normal doğum için ideal böyle devam et dedi sizin şuan kaç haftalık kaç kilo
pamukprensesim Aycakiz masallah ne guzel Allah bizlere de boyle kolay dogumlar nasip etsin insallah. İlk dogum muydu dikis falan oldu mu
ElaEge Seysey61 bende yarın gidicem 34+3 te yazarım size de kilosunu bende pazartesi gittim en son 33+4 tü 2200 dü
777momy Seysey61 bizde 35 haftalığız 2450 kilosu haftası 1 hafta geriden geliyor stres yapıyorum biraz kilosu az diye🙁
Hayat31 Benimde 33de 1860di sadece. 1hafta geriden gidiyoruz dedi kilo alamıyor bebek. Yarın gideceğim bakalım şu an durum ne. Bu haftayı ne geldi yemişim bol süt falan,bebeğe kilo aldıran hersey. Bakalım bir faydası oldumu
Hayat31 Seysey61 34+6 olduk. Siz? Benimde korkum bu zaten değişmez diye. Bende sorun olan şey tansiyonum yüksek olması. O izin vermiyor bebeğede kilo almasına. Sizin?
Defne5338 Bende 36+3 üm bende heyecanla bekliyorum ne zaman gelecek diye sağlıkla gelsinler bebislerimiz hayırlısıyla. 35 haftalikken muayene oldum 2 kilo 780 gram geldi bebisim. 🥰🥰
BTAU Sumeyyesummer yok canım aslında erken değil 36 hafta ve sonrası 40. Hafta gibi normal aslında benim oğlumda 35+3 te doğdu ciğerleri gelişmişti 3.260 50 cm doğdu.
ElaEge BTAU ayy maşallah allah nazarlardan korusun o kiloyu 35 te görür müyüz bilmiyorum hayal gibi bir şey inşallah sağlıkla büyürde bende sağ sağlim kavusurum çok sağolun allah razı olsun🩷🩷