Kızlar ben de doğurdum darısı tüm bekleyen hamişlere🥹 9 Nisan sabahı mideme aniden giren ve geçmeyen bir ağrı ile uyandım. Duşa girdim, nane limon içtim son çare olarak aklıma yine sancı olabileceği gelmediği gibi doktoruma anlattım. O da tarif etmemden sancı değil mide ağrısı olarak yordu hatta gaviscon iç ama yine de önümüz bayram aklımız kalmasın gel bi bakalım dedi. Gittik, nst ye girdim ve ne olsun! Sancım varmış meğer. Muayenede de 3 cm açılma gördü. Alelacele eve gittik eşyaları aldık tam olarak hazır değildik ama olabildiğince toparladık hızlıca hastaneye geçtik. Yatıştan hemen sonra zamanla sancılarım arttı, suni sancı , epidural de aldım. Zorlu ama kısa süren bir zamandan sonra öğle saatlerinde kızım dünyaya geldi ☺️ hastaneye 10 civarı giriş yaptım, 12.20 de kızım doğdu🤍 Böyle bize sürpriz yaptı miniğim. Darısı tüm bekleyen annelere ❤️