Bussr ben de 17.haftadan beri yaşıyorum. Kuru tutmaya özen gösteriyorum. Gün içinde bol su içiyorum. Yaklaşık en az 3 litre. Gün içinde hareket. Hafif enfeksiyon var ama rahatsız etmiyor. sanırım manrar sorunum da var, suyu az içersem kaşıntı başlıyor, çok içtiğimde kaşınmıyorum .
Nioli yağının iyi geldiğini söylüyorlar, dut kurusu veya hoşafı da iyi geliyormuş bi bakın derim. Doktorunuza da danışın. Geçmiş olsun 🌸