Ays-0 Kızlar ilk hamileligim ve doğumdan çok korkuyorum 2 3 gündür sürekli aklıma geliyor misafirimiz vardı beni biraz korkuttu sezaryanda bele vurulan iğne çok acitiyomus çığlık falan atmış kendisi beni ürküttü biraz anlattığı gibi mi oluyor cok mu can acıtıyor
Asd123asd Ays-0 yani kiloma da bağlı olabilir ben mesela ilk hamileliğimde 30 kilo almıştım o iğne kilomdan dolayı bi kerede olmadı 4 defa iğne yapmak zorunda kaldılar çok zorlamıştı beni ama tecrübesiz olduğum için dayanmak zorunda kalmıştım. Şimdi yine sezeryanla doğum yapıcam genel anestezi istiycem ama bu senin ağrı eşiğine kilona ve doktoruna bağlı kimseden etkilenmeyin.
Gulsah-207 Ays-0 hiç korkulacak birşey değil kesinlikle abartı 1 dklık bir işlem böyle şeyler düşünüp strese sokmayın kendinizi
Ays-0 mombarbie_ ay bilmiyorum ya çok fena ürktüm gözüm dolu dolu aklıma geldikce 😂 öyle bir anlatıyor ki soran da olmadı kendisi anlatınca anlatma da diyemedim psikolojim bozuldu bu konu hakkında
Ays-0 Asd123asd evet oda aynısını dedi 3 4 kez denemisler iğneyi denk gelmemiş kemiğe sanırım, genel anestezi bende düşündüm ama onda da kusarsin uyandığında karnın kasılır daha çok acı hissedersin diyolar
Ays-0 Gulsah_09 inşallah bende sizin gibi hissetmem fazla, illaki acısı olacak ama abartılı anlattığı kadar olmaz umarım
Asd123asd Ays-0 ikiside kolay değil aslında kişiden kişiye göre değişiyor. Umarım kolay bi şekilde atlatırız 😌
Gulsah_09 Ays-0 canim benim asla olmaz inan ki asla hic bir surecinden korkma bebegine odaklan o guzel anlari emin ol tekrar tekrar yasamak isticeksin cok cok guzel.gecsin insallah
Ays-0 Gulsah-207 strese illaki girecektim ama daha çok erken son aylarda girerim diye dusunuyodum 😂 biraZ erken oldu stresim geçer inşallah
Baby_momy Ays-0 normal igne işte okadar abartılıcak kadar acısı yok sadece ay dedim okadar cıglık kıyemet bagıracak kadar acıtmıyor
nzlbrn Ays-0 yüzlerce sezaryene girdim spinal yapılırken çığlık atanı hiç görmedim diyebilirim boş hurafeler sinek ısırığı gibi diyorlar
yeschef-13 Ays-0 doğal doğumda olsa sezeryan da olsa acısız olacağını düşünmeyin zaten serum taktırıyoruz bazen hissetmiyoruz aşı yaptırıyoruz yerimizden hopluyoruz doğum zaten acısız bir eylem değil ama siz kendinizin gücünü doğumda keşfedeceksiniz şuan kim nasıl anlatırsa anlatsın saçmalık
Ays-0 yeschef-13 evet bende böyle düşünüyodum bı şekilde çıkacak bebek ve acısız bı süreç değil kesinlikle, abartanlar sağolsun 🙄
asennaa Hiç öyle bir şey olmadı ya, ne çığlığı 😀 çok hafif sızı gibi bir şeydi, zaten sonrasında saniyeler içinde uyuşuyosunuz
Ays-0 asennaa abartılı korkulu anlatanlarin saçmalığı işte korkutuyorlar böyle insanları çok etkilendim ben
Ays-0 Dora22 inşallah canım ya normalde asla takmiyodum bir şekilde çıkacak bebek diyodum şu 2 3 gündür rüyalarıma kadar giriyor
2prensesannesiiii Ays-0 abartmış canım hatta abartı değil başlı başına bi yalan koldan alınan kandan bile daha acısız sadece riskli ama dikkatlice yapıyorlar orda aceminin işi yok yapman gereken denileni yapıp kendini kasmamak ben kendimi hiç kasmadım dedikleri pozisyonu aldım ve rahat bırak kendini dediler tek seferde oldu kendini kasınca tekrar yapmak zorunda kalıyorlar olmuyor ebe bana ilk doğumuna göre gayet iyi maşallah demişti en korktuğumdu o belden iğne hiç korktuğum gibi olmadı canım herkesin hikayesi farklı hiç dinleme bile sen kendi doğumuna odaklan bana dediler dr ayağını hissedip hissetmediğini soracak önce ben de bekliyorum sormasını meğer kesmiş beni haberim yok bebeği çıkarıyoruz hazır mısın dedi adımı söyleyip neeeğ diye bağırmamla kızımın ağlaması bir oldu 😂🤦🏻♀️ Komik bi doğum hikayem var benim çünkü hep başkasının sezeryanını dinledim alakasızdı bi de seçimlerden bi gün sonra doğurmuştum dr siyaset konuşuyor yardımcılarla içimden nolur ayağımı hissedip hissetmediğimi sorsun artık allahım etkisi geçmeden şu uyuşmanın diye konuştum içimden 😁 insan gelince bi konuşur ama dimi merhaba başlıyoruz hazırmısın der geldiği gibi başlamış dr haberim yok bi de bana dokunmaları hissedeceksin acı hissetmiyorsun ama dokunmaları hissediyorsun dediler yok ben hiç bişey hissetmedim 🥲
Ays-0 2prensesannesiiii yaa ne güzel geçmiş su gibi dedikleri bu olsa gerek 🥰 O ana gelmek istiyorum o korku gitmiş olsun içimden sonrası bir şekilde geçiyor zaten inşallah bende şaşıririm sizin gibi bebeğimin sesini duyarım 😂❤️
Ozgednc 2prensesannesiiii aslında başlıyoruz hazirmisin falan deseler panik olabilirdin tansiyonun vs dusebilirdi böylesi daha güzel olmuş :))
2prensesannesiiii Ays-0 amin inşallah hiç kasmayın ben muayene diye gittim doğuma alındım kurbanlık koyun gibiydim 😂😂😂 dr bebek sıkışmış kalp atışı düşüyor sancı çıkan yerlerde seni yukarı alalım dedi aha geliyor dedim eşime artık o işlem yaptı bende sakince bana olacakları bekledim doğuruyorum gelin dedim herkesi arayıp 😂 free ol 😁