Melos9 kız valla ilkinde tecrübesizdim ne hoşaf ne bişey hiç yapmadım 😂 ben gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için tansiyonum hep yüksekti ve başım hep ağrıdı o yüzden acıdan sancıdan neyi nasıl yapacağımı ne hissedeceğimi bile bilmiyodum acım yüzünden bebeğin karnını doyurmak aklıma bile gelmemişti oğlumu kucağıma ebe atıp hemen emzirmen lazım demişti de öyle aklıma geldi çocuk 😂 gariban saatlerdir açmış 🥺 sonrasında zaten narkozun da etkisiyle baş ağrım beş katı oldu kafama yumruklar atıyodum ağrıdan o yüzden devamlı nescafe içtim 😁 gaz çıkarmak için acele etme kendine gelince zaten gelip lavman ilacı veriyorlar ben kendim yaptım beş dk içinde büyük abdestim geldi afedersin sonrasında rahatladım ama kayısı falan iyi geliyormuş ben daha yapmadım yarın doktora görüncem bakalım doğumu yarın yaptırcak mı ona göre ertesi güne kalırsa ben de hoşaf yaparım diye düşünüyorum ☺️