babyymz kuzum valla benim 2.aydan beri sancılarım hep var bu hamileliğim ilkine göre çok zor geçti bu hafta hep sancılıyım yalancı sancı mı bilemedim bebeğim kendini taş gibi yapıyor karnımda nefesim kesiliyor dönüyor diye sanırım 🤷🏼♀️ benim doktorum pazartesi gel eğer hasta az olursa o gün bile yaparım ameliyatı dedi kalırsa salı günü kesin alırım dedi en geç salı bekliyorum yavrumu bakalım nasip hangisi olacak 🥰 bir de senin kaçıncı haftada suyun geldi ? Bu da sezaryen olacaksa suyu gelmez bence salıya kadar. Benim ilkinde 10 gün öncesinde nişanım geldi 40+2de çatı darlığı yüzünden sezaryen olmuştum