Hlimee bende öyleyim herkesin her özel gününü düşünür bir şeyler yapmaya çalışırım, çok kırılır üzülürüm ama buna rağmen karşımdaki insanı kırmamak için söyleyeceğim sözü içimde tartarım öyle söylerim. Daha düne kadar sessiz sakin yapım vardı ama artık bende kendimi aşmaya karar verdim bunları yaptıkça ezildiğimi daha çok üzüldüğümü gördüm. Karakter bence ama değiştirilmesi gerekir. Umarım kimsenin gücü evlatlarımızı üzmeye kırmaya yetmez ❤️ kıran insanı yakarım orası ayrı 😅😅 bazen çok atarlanıyorum diyorum oğlum olsa bu kadar olur sanırım benim kızım da atarlı doğacak 😅 bu saatten sonra herkes ne verirse onu alır. 26 yaşıma gireceğim kırılmaktsn yoruldum 😅