iremd-1798 İkili rakamlara düştük çok şükür 🥰 bu post için de çok bekledim 😅😅 ikili rakamlarda olan güzel anneler bu süreden sonra zaman hızlı geçiyor mu? 😅🥰 Rabbim isteyen herkese nasip etsin ❤️
iremd-1798 tatlibebegim_ yaaaa ne güzel sağlıkla gelsin Rabbim kolay doğum nasip etsin ❤️ bende bebeğime sağlıkla kavuşmak için çok sabırsızlanıyorum 🥰 İkinci hamileliğim ama ilk kadar heyecanlıyım 😅 İlk gebeliğimde hiç bir istediğim olmamıştı şimdi kendimce her istediğimi yapıyorum daha bir heyecan kattı 😅
Hlimee tatlibebegim_ ay bitmiş günün resmen hadi bi avazda inşallah canım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰 benim de 81 gün kaldı Temmuz da inşallah 🙏
tatlibebegim_ iremd-1798 teşekkür ederiim sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah gönlünüzce olsun hersey❤️🥰
iremd-1798 tatlibebegim_ Amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰🥰 İsim buldunuz mu ya bizim daha var ama sürekli altındakiler değişiyor bulamayacağım diye çok korkuyorum 😅
tatlibebegim_ iremd-1798 cinsiyetimiz erkek Poyraz Ali koyacaz inşallah nasip olursa sizin ki ne aklınızda isimler var mıı🤗
iremd-1798 [silindi] ay sizinde çok az kalmış 🥰 Rabbim sağlıkla kavuşmayı ve kolay doğum yapabilmeyi nasip etsin 🥰 zaman hızlı geçiyor mu ya bana geçmiyor gibi geliyor 😅 bir de çalışıyorum bir an önce izne çıkmak istiyorum ☺️
iremd-1798 Makbul ne güzel ya az kalmış sizinle bir bende çok mutlu oluyorum böyle gördükçe ☺️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ zaman hızlı geçiyor mu ☺️
iremd-1798 tatlibebegim_ benim kızım olacak ☺️ ilk kızımın ismi Eslem Duru uygun olsun modern olsun anlamı güzel olsun derken aklımda hiç bir şey kalmadı 😅😅 Poyraz ismine bayılıyorum ❤️
iremd-1798 Hlimee banada Temmuz 19 dediler ama nedense hep Haziran sonu gelecek gibi geliyor ilk kızımda 28 gün erken geldi. ☺️ 30 Haziran doğum günüm belki doğum günümde gelir annesine en güzel hediyeyi verir diyorum ☺️
tatlibebegim_ Hlimee amin inşallah canım seninde baya baya az kalmış 99dan sonrası su gibi geçiyo zaten🥰❤️
Hlimee iremd-1798 bende 29 Haziran doğumluyum Evladım. 2 Temmuz Erken gelebilir ama her türlü Yengeç geliyor 😂😂😎 Sizin gibi düşünüyorum 💭 Aynı gün diye , sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏼🤲🏼
iremd-1798 [silindi] ay gerçekten miiii çok sevindim desem bir an önce o mis kokusunu içime çekmek istiyorum ☺️ Rabbim zamanında sağlıkla gelmesini nasip etsin inşallah Haziran hızlı gelsin amin ☺️❤️
iremd-1798 tatlibebegim_ ay bunları duydukça mutlu oluyorum inşallah hızlı geçer ☺️🥰 şuanda bile karnımda hareket ettikçe içimde kelebekler uçuşuyor ☺️ iki kızımda benim yoldaşım ❤️
iremd-1798 Hlimee ay valla aynı gün olur mu olur sağlıkla gelsinler de ❤️ net yengeç geliyor annelerine çekecekler ☺️
iremd-1798 Hlimee benim annemle babamın evlilik yıldönümü 30 Haziran 2 yıl sonra 30 Haziran da ben doğmuşum babam hep en büyük hediye sendin der ☺️ küçükken anneme yüzük alır kutusunu bana hediye getirirdi bende çok beğenir severdim bunu fark ettiğim sene hem bisiklet hem scooter aldırmıştımm ah aklıma küçüklüğüm geldi. Şimdi ise ikinci prensesimi bekliyorum ☺️🥰