f1liz_ sağlık olsun canım sağlıklı gebelik olsaydı zaten düşmezdi üzülme bu yüzden. Haber ver bizede bakalım ne diyecek doktor. Benimde bir kimyasalım sonra bir de erken doğumla kaybettiğim bebeğim var. Şuan tekrar hamileyim gerçekten naparsak yapalım yaşayacaksa yaşıyor canım. He bu arada burda hep okuyorum prezarvatifle korunup çok hamile kalan var dikkat et 😂