Korktum acikcasi… adet olmayi bekliyorum kac gundur pazardan beri pembe pembe silince geldi. Bu sabah siddetli bir sekilde kanama ve agri vardi. Az once de wc ye giderken pedimde kirmizi et parcasinin icinde beyaz bir parca gordum. Adet sorunlarim var yillardir kalin pihtilar atarim alisigim yani ama bu bi farkli korkuyorum hala gece doktora gidilir mi bunun icin yoksa yarin icin kadin dogumdan ravdevu mu almak lazim. Parcayi saklamam mi lazim atabilir miyim. Sacmaladiysam affola ama ilk kez yasadigim icin bilgi edinmek istedim.🥹 Fotosunu cekip arkadasima attim arkadasim internetten kiyaslama yapip dusuk dedi ama doktor degil google tabi😅 bakmaya korkuyorum gecekten cok kotu oldum. Hic korkmam normalde boyle seylerden ama korkacagim tutmus demek😅