esmaerdemir dün gittim acile dayanamadım artık riskede atmak istemedim ama alttan muayene olmadım ultrasonla doktor baktı sonra nst ye yolladılar sancı çıkmadı başka bir doktorda enfeksiyondan dolayı sancın oluyor dedi ilaç verdi yolladı ama şuan hala sancım var sanki adet olucakmışım gibi bir tutuyor ama uzun sürüyor sonra biraz geçiyor yine başlıyor ilaçta kullandım neden devam ediyor hala anlamadım