Kızlar geçmeyen bir sancım var 3 gebeliğim ama yinede emin değilim dün geceden beri var ama yatabildiğime göre doğum sancısı değildir diyorum sabah kalktığımdan beride devam ediyor kasılmam oluyor extra bacak aramda aşırı derece sancı var arada sanki ateştarzı sıcakiğne gibi birşey giriyor o epey canımı yakıyor sonra geçiyor dün yoruldum biraz acaba ondanmıdır cenazemiz var eşim orda ben sancıdan dolayı gitmedim eşim gitgel bana bakıyor doktorumda bayram izninde olduğundan acile gitmek istemiyorum bu tarz birşey yaşayan var mı ilk doğumum 38+6 da suyumum sızmasıyla suni sancı aldım ikinci doğumum 38+0 sancıyla gittim ama o zamanda yalancı sancıdır diye gitmek istememiştim yani eşim gidelim diye zorlamıştı bu sefer giderim ama haftam erken diye tereddütteyim