y-eda canım benim tedirgin olma bebekte iyiyse yat dinlen güzelce. Bende iki kez yaşadım iki kez kez hastanede yattım.cok korkulacak bisey ama bebeklerimiz iyi ama biz dikkat edecez hareketlerimize kendimizi yormayacaz.cok sıcak suda banyo yapmayacağız.nornalde bebekler anne karnında suyu çok severmiş ama sıcak suda kanamayı tetikliyor