8.haftalık hamileyim dün kahverengi bugün kırmızı kanamam oldu oluyor. Hastaneye geldim kalp atışı var içten çok şükür kanamada gözükmedi niye olmuş olabilir acaba? Progestan kullanıyordum zaten ama başka düşük önleyici iğne veya başka bir şey yok mu kullanan var mı yada