Taila allah yardımcımız olsun inşallah benim ilki de planlı sezaryen oldu alttan muayene de çok zorlanmıştım tehlikem de vardı o yüzden 38+da almıştı bakalım bununla ilgili daha konuşmadık sadece ilk sezaryenden sonra normal doğum yapabilir miyim dedim tabi ki dedi ama korkuyorum alttan da dikişim olur gereksiz yere diye 🤦🏻♀️😬