Glsnerbss Şuan sizin bu hastalığınız bebeğe daha zararlı emin olun bende gitmemek için çok direndim en son ateşim çıkınca gittim kin10 gün falan evde çektim ve asla gerileme daha kötü oldum enfeksiyonum 55 di o yüzden doktor bu kadar uzun sürmüş dedi antibiyotikten sonra toparladim