Ben 3 ay önce kullandım sadece 5 gün 2 defa gündeydi sanırım ama Türkiye de nasıl olur hiç zararı yok korkma bende boğaz yolu enfeksiyonu olmuştu ama bayağı ağır küçük dilim dahi şişmişti boğazım kötü derecede dolydu ama artık corona dan sonra geçirilen her böyle enfeksiyon problemleri değişik reaksiyon veriyor vücudumuz . Hiç bir sorun yok o hamilelerin kullanabileceği bir tedavi veriyor doktor sana her antibiyotik aynı değildir . Hamilelere uygun birşey veriyorlar .