Sezaryene girmeden 3 gün önce bestlak damla kullanmaya başladım ben. Doğuma gitmeden bi gece öncede sağma makinasıyla süt gelecek kadar değilde göğüslerimi uyaracak kadar pompalama yaptım. Sabah uyandığımda sütüm akmıştı bi kaç damla. Doğumdan sonra da hemen emzirdim. Çok az geldi ilk bir hafta sütüm ama şu an 13 günlük olduk tam doyacağı kadar geliyor, çoğaldı yani. Ben bestlak damlaya devam ediyorum hala. Ama düzenli şekilde de sağım yapıyorum bebeğimin emmediği zamanlarda.