Sevdaferhat 23+6 haftalık olduk ama hala cinsiyetimiz belli olmadı bir benimki gizemli herhalde bu ay kontrolde belli olacak mi bakalım 🤷♀️🤔
Sirrlfehva Sevdaferhat bende heyecanls 16. Haftayı bekledim gidemedim 18 de gittim göstermedi :/ 22+6 da detaylıda öğrendik kız olduğunu :)
Sevdaferhat asilsmom yine belli olmadı 🤷♀️ İki test yapıldı ama tam kesin bellı degıl ilk kıza benzıyor denildi sonrasında ise kendini saklıyor hep oturur vazıyette bebiş göremiyoruz bizde 🤷♀️
Sevdaferhat Teonam kız olursa karnın yayık olur diyorlar ama benım kılom yok karnım da bıraz önde herkes erkek senın dıyor bilmiyorum 🤷♀️😀
Emine_Karakus Sevdaferhat bizim bir arkadaşında karnı top gibiydi herkes oğlun olucak dedi doktor kız demiş:) hayırlısı olsun inş senin için canım 😊
Edssm Ayrıntılı ultrasona girmedin mi orada kesin olarak kız veya erkek diye cinsiyetini netleştiriyor doktor s
Sevdaferhat Sirrlfehva maşallah maşallah Allah bağışlasın sağ salım kucağına alırsın inşallah evladını 🥰
Teonam Sevdaferhat sağlıklı olsun hayırlı evlat olsunda kız erkek fark etmez ben kız çok istiyorum sonra diyorum ki hayırlı olmayacaksa ne anlamı var hayırlı olsun sağlıklı olsunda erkek kız fark etmez ama insan bir an önce de belli olsa cinsiyet istiyor 🙈
Sevdaferhat Teonam aynen öyle merak ediyorsun tabiki önemlı degıl kız erkek evlat evlattır sonuçta senın kanından canından ama insan bilmek istiyor ☺️
Sevdaferhat Edssm hiç bilmiyorum hiçç kaç kere sıra almak için git gel yaptım ıkılı test yaptım ama ayrıntılı ultrosona 26 Şubat denıldı kımısı 26 şubatta bakmazlar haftan gecıyor falan dedi
Sevdaferhat Deletedmom431 bilmiyorum ki bende kız mı erkek mi şimdi millet erkeğe benzıyor senınkı dedi hiç kilom yok göbekten kilo alıyorum bıraz sıvrı gıdıyor karnım ama tabı bellı de olmaz 🙂
Edssm Sevdaferhat evet canım haftan geçmiş oluyor o tarihte 24 haftadan sonra bakılmıyor doktor bakmaz yani günü veren sekretere deseydin bi bana haftamı ayarlayıp vermişti