BehiyeGrel Tlaytas Alabiliyorsun canım benim bitti kontrole de bi ay vardı doktorum al devam edicez dedi bizde aldık eczaneden ☺️
Selale_bati Asafeymeninannesi aynen bende ilk zamanlar sormustum 1 kere doktorum simdilik birak icemiyorsan demisti decavitde kullaniyordum ayni anda alt ust oluyordum resmen
Asafeymeninannesi Selale_bati gebeliğimin ilk aylarında yazdı perişan olduğum için bıraktım şu an 31 haftalığım işte bundan 1 ay önce yine yazdı hadi deniyim dedim daha kötü oldum attım köşeye. Aynı şekild e bende decavit kullanıyorum
Tlaytas Btlll doktorum bana kullanmassan dogumda sıkıntı olur dedi çok kan kaybediyoruz sonucta . bide ilk hamileligimde kanim cok iyidi doktor gerek yok ama dogum icin kullan diye vermisti
Bskrt Selale_bati emzirme döneminde bile içilmesi gerekşyormuş, sütle birlikte çok vitamin kaybettiğimz için ve süt kalitesi artması açısından. Bence doğuöa az kaldı diye bırakma kansızlık olabilir doğumla birlikte
BehiyeGrel Tlaytas Ben kahvaltıdan 2 ila 3 saat sonra içiyorum aç karnına içmiyorum açıkcası bu sefer sür yoğurt yediğimiz için Demir ilacının etkisi azalıyormuş sonrasında içilmesi gerekiyormuş .
Gulayse0233 Tlaytas recetesiz alınır da asm den gidip yazdirabilirsiniz randevunuza daha zaman varsa. Benim her defasında degistilrdiler kan ilacını isimlerini bile hatırlamıyorum 😅😂
Annebsr Tlaytas benim doktorum onu içtikten yarım sonra kahvaltı yapmamı ve çay içmememi söylemişti. Bence hemen peşine bişeyler yeme 😊
Annebsr Tlaytas aynı şeyleri bende yaşıyorum o yüzden alarm kurdum sabah erken saatte içip geti uyuyorum sonra kalkınca kahvaltı yapıyorum bende de aşırı uyku ve ishal yapıyor 🙄
Mavisilegamzeli yesim9401 O ne demek ben çoğu zaman unutuyorum içmeyi ilacı riskli durum oluşturuyor mu içmeyince ???