Tlaytas Ben kan ilaci olarak bunu kullaniyorum bu ilaci recetesiz alabiliyo muyum ? Son 1 tane kaldi ama randevuma daha var
Deryakaya1802 Tlaytas aile sağlığında yazdırabilirsiniz aslında 🤔 Ben öyle yapmıştım. Reçetesiz satılır mı bilmiyorum ama 🤷🏻♀️
Asafeymeninannesi Tlaytas o konu hakkında bir bilgim yok ama bi sorum olck. O ilaç rahatsız etmio mu sizi? Ictigim gün bitik haldeyim. Çok afedersiniz ama hep bi kusma faslı
Tlaytas Asafeymeninannesi evet bulanti yapiyo önceden kalkar kalkmaz iciyodum kahvaltiya kadar bulantim oluyodu simdi kahvaltidan hemn once iciyorum bisi olmuyo normaldede bulantim kusmam yok ama benim
Selale_bati Asafeymeninannesi benimde merak etdigim sey yorumunuzu gorunce yazmak istedim afedersiniz bende nezaman icsem koyu yesil ishal oluyorum 2 kutu ogle bitirdim yine yazdi doktorum 10 tane filan icdim icmedim dahada cok kotu etki yapiyor o ilac ara veriyorum 1 tane iciyoeum yine ayni durum doktorumuda bilgilendirmedim bu konuda unutdum 37 haftadayim suan oyuzden icmiyorun doguma az kaldiz zaten sende bietek kusmami oluyor?
Btlll Asafeymeninannesi bende de aynı etkileri gösterdi sadece Bi kere içtim Bi daha sürmedim ağzıma inşşlh Bi sıkıntı olmaz ilerde siz kaç haftalıksınız
yesim9401 Tlaytas dikkat etmelisin günü gününe allah korusun plesanta yaşlanması olabilir eksikliğinde
Mavisilegamzeli yesim9401 O ne demek ben çoğu zaman unutuyorum içmeyi ilacı riskli durum oluşturuyor mu içmeyince ???
Asafeymeninannesi Tlaytas saatin zamanın hiç önemi yok. Ictigim gibi maýışıyorum ardından çıkarmaya başlıyorum. Kullanmayı bıraktım ben. Perişan ediodu beni
Annebsr Tlaytas benim doktorum onu içtikten yarım sonra kahvaltı yapmamı ve çay içmememi söylemişti. Bence hemen peşine bişeyler yeme 😊
AkelebekB Tlaytas doktorunuza danışın elbette öncelikle ancak kahvaltıdan hemen önce almak emilimini azaltıyor çnkü illa ğeunir gilan yiyosunuzdur, demir ilaçları süt ürünleri ile birlikte alınmamalıymş 1 saat önce almalısınız
Findix Tlaytas Ben hep reçetesiz alıyorum 😂 doktorum yazayım mı diyor yok aldım diyorum direk veriyor eczane
Deryakaya1802 Tlaytas evet canım ben bazen bittiğinde oraya gidiyorum bitti diyorum ilacım yazıyorlar 🤗
Asafeymeninannesi Selale_bati kusma dışında bi çok şey yaşıodum cidden. İshal olduğum günlerde oldu. Birden halsizlik çökerdi uyku hali ardından mide bulantısı aman Allah'ım 😑 doktoruma anlattım kullanamıyorum hocam dedim bırak dedi ve bıraktım
Bskrt Selale_bati emzirme döneminde bile içilmesi gerekşyormuş, sütle birlikte çok vitamin kaybettiğimz için ve süt kalitesi artması açısından. Bence doğuöa az kaldı diye bırakma kansızlık olabilir doğumla birlikte
Btlll Doktorlar ebeler bana da kullanmam için verdiler sürekli de kullanmalısın diyorlar fakat kullanamıyorum aşırı midemi bulandırıyor halsiz yapıyor yerimden kalkamıyorum sadece Bi kere içtim ondan sonra ağzıma sürmedim bu arada 24 haftalık olduk hala kullanmıyorum inşllah Bi sıkıntı olmaz🙄
Tlaytas Btlll doktorum bana kullanmassan dogumda sıkıntı olur dedi çok kan kaybediyoruz sonucta . bide ilk hamileligimde kanim cok iyidi doktor gerek yok ama dogum icin kullan diye vermisti
Selale_bati Asafeymeninannesi aynen bende ilk zamanlar sormustum 1 kere doktorum simdilik birak icemiyorsan demisti decavitde kullaniyordum ayni anda alt ust oluyordum resmen