matmazelinbeybisi hayalim35 yok çok kararlıyım bu sefer ya bende abur cuburu fazla meyveyi kesip acıkırsam da yoğurt süt falan tüketicem
hayalim35 matmazelinbeybisi yemeğini güzel yersen acıkmazsın bn gece meyve yiyemediğim için gündüz yiyordum