Sare09 aynısını yaşadım doktorum karbonhidratı kes dedi. Gece uyanıyordum ec ye böyle parmaklarım kaskatı. Bir de ben çalışıyorum analık iznine ayrıldım dinlendim geçti bu belirtiler . Çok yorulmaktan da oluyor bence uzanın yani. En azından benşm tecrübem bu☺️