esmayb35 37+5 iz. 37+0 da nst de sancım çıkmadı. Nişan su vs de yok. Ama yalancı sancılar başladı regl agrısı gibi gelip geçiyor. Nefes darlığı, gece uyurken burun tıkanıklığı ve ayaklarda şişme ödem oluyor. Bende zorlanmaya başladım ama doğmasına cok az kaldı dişimizi sıkacağız mecbur😅