UlkerSD Yarenmira yine eve geldim ne açılma var ne sancı 🤦🏻♀️ Doktor cumaya kadar bekleriz dedi kalp atışları güzel bebeğin kafası da güzel yerleşmiş gerek yok bekleyelim dedi🤦🏻♀️