metemom_ tamam canım benim çok sağol 🤍. Kusura bakma bir şey daha sorabilir miyim? Göğüs uçlarım normalde adetim yaklaşınca hassaslasir ama hiç şişme olmazdı. Göğüs uzlarim biraz sismisler ve rengi et kırmızısı gibi olmuş. Bu gebelik belirtisi mi yoksa başka bir rahatsızlık olabilir mi? Açıkçası biraz tuhafıma gitti