İlk 3 ayı düşük riskim vardı. Anca yat dedi doktor. Sonra 1ay rahattım temrardan tansiyonumdan dolayı şimdide doğum riskim oldu,yine yat çok gezme falan. Yatağımın sağ tarafı çökmüş dururmda artık. Geçen eşim diyor ben havada kalmışım yatak bozuldu senin yüzünden 😂 😄