Aysenur0058 Düşük riskim var inşallah bu hafta 8 hafta olcaz ve evde yatark geçiriyoruz günümüzü ya sizler
ASE6154 Aysenur0058 31 haftalığım yolculuk yasak olduğu için memlekete gidemedik burda da kimsemiz yok eşimle doğum temizliği yapıyoruz 3 gündür🙃
metemom_ Aysenur0058 ay riskim yok çok şükür ama eşim nöbette ailem uzakta tüm günü boş boş geçiriyorum yarın gidecez artık
Kelebekmisaliihayat Aysenur0058 35.haftalardayım. yolculuk yapmakta zorlandığım için gurbette kaldık. Bayram evde oturarak geçiyor, pazara çarşıya parka gideriz sadece.
Serendipity16 Aysenur0058 erken doğum riskim var benimde bende yatıyorum araba yolculuğu yasak ailem İstanbul’da ama diğer yakada gözüm yemedi onlar gelecek bu bayram böyle oluyor mecbur sağlıkla gelsinler de
LadyVERA Ailelerden uzakta eşi gece görevinden gelmiş serklajlı bir hamile olarak yatarak geçiriyorum. Hem iyi hem kötü ama sağlıkla ilerlesin de başka bir şey istemiyorum.
Sevilc 35+1deyiz son haftalar ve memleket 1400 km uzakta olduğu için gidemedik evde oturuyoruz, yatıyoruz
Aysenur0058 Yaa bende ne temizlik ne iş hicbisey yok yatıyorum sabah akşam neyse sağlıklı olsunda razıyız artık
Aysuuuu7 Rahim kısalığı sebebiyle Erken doğum riskim var bende yatıyorum evde hep Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Aysenur0058 Aşılama ile hamile kaldım bende kesenin yanında kanama alanı varmış o da bı risk dediler işte bende geçmesini bekliyorum falan derken öyle zaman da pek gecmiyo gibi hissediyorum
cLearQueen 12.haftadayım ben de. Yolculuk yasak tup bebek zaten yasak olmasa da gidemem biyere cunku o kadar igne ilac fitil nerde tasincak.. boyle oluversin
Aysenur0058 Kızlar ya karnımda sanki doluluk var tarif edemiyorum gaz diyorum ara ara sağa sola kayıp duruyo sanki daha sonra özel bolgeme doğru ağrılar kasıklarda ufak tefek anlatabildim mi bilmiyorum ama tuhaf şeyler işte endişe etmeli miyim?
ASE6154 ozkangulkilic benim doktorum 2 saatte bir kalkıp yürümen gerék dedi. Ben hayır desemde giden hastalarım oluyor ama ben tavsiye etmiyorum risk almaya gerek yok dedi
Hayalciressam Ben de yatıyorum bu bayram. 🌹🌹Allah hepimize bebişlerimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah amin