Hazal966 ipeklinaismom evet 1 ay önce gittim normal doğumda lavmanın artık yapılmadıgını doguma tok gidilmesi gerektiğini söyledi:) enerji lazım oluyormuş☺️
ebru1221_ ipeklinaismom 4. Sezaryenim olcak hiç birinde yapılmadı. Arkadaşlarımın da neredeyse çoğu sezaryen doğum yaptı onlarda da böyle bişey yapılmadı. Sezaryen de ıkınmıyorsunuz lavman yapılmaz ki 🥲
denizalismom ipeklinaismom bilmiyorum olabilir canım. Benim sancım başlayıp yatış yapıldı hemen yaptılar 🌸 dediğin gibi her hastane farklı 🥰
ipeklinaismom tatlibebegim_ 38+5 e gün vermişti, salı günü 2838 dedi kilosunu bugünde 38+0 iz. Perşembe hazırlıklı gel dedi öyle gidicem yarın ama bakalım ne der yine
mommys1 ipeklinaismom ben sezaryen doğum yaptım sabah 8 de gece 5 de gelip lavman yaptılar gazımı cıkarttım dedim ama yine de yapcaz dediler
tatlibebegim_ ipeklinaismom benim 35+6da 2800 demişti kilosunu 39da sezaryen olcam o zamana kadar kaç olur sence kilosu bana zayıf gibi geldi biraz
Begovicka ipeklinaismom merhaba, ben cok dolu bir kahvalti yapip gitmistim. Bana lavman yapin dedim 😅 doktorum sevmiyormus istemiyormus 😂 sonuc yapmadilar 😅😅😂
ipeklinaismom tatlibebegim_ benim en son o kadardır hiç de zayıf değil.bence senin iki günde bir gidiyorum 100 gram almış oluyo.her gidişimde yoğurt yulaf ve tahıllı mısır gevreği süt yiyorum kahvaltıda bence etkisi oldu
minikmucizeemaak ipeklinaismom akşam 4.5 5 gibi yemek yemiştim. 6.5 gibi kontrole gittim ve uzun düre olmalıdıgı için lavman yaptılar
tatlibebegim_ ipeklinaismom ya şekerimde var önceden etkiliyodu şeker kilosunu öndeydi hep son kontrolde etkilememiş sağlıklı olsunlarda tek