eminegizem evet işte anlamıyorsunuz bile ıkınırken.
Ben 11 de ağrım başladı, öğlen yemek yemiştim akşam üstü doğurdum doktorum bişiler yedin mi dedi evet dedim neden yedin dedi. Ne bileyim annem ye bişiler dedi yedim dedim 🤣🤣🤣
Zaten düşünemiyorum bile doğum ağrısı ile. Hatta annem dua oku dedi bilmiyorum şuan düşünemiyorum sen oku dedim. Besmele çek dedi 🤣
Snr doğuma girdim 8 cm açıklık var lavman yapamadılar. Ben ıkınırken yaptım galiba ki doktor temizleyin dedi. O zaman anladım 🤷🏻♀️🤣
Hiç kendimi kötü hissetmedim, hiç anlamadım. Zaten doktorum doğum da herşey olabilir demişti. Herşey için geçerli bu dediği.