Esrabak aynen anlarımız 10 tane 9 tane doğurmuş,ölü doğumları düşükleri hariç eskiden şimdi normal Doğuma bile yasa gelcek nerdeyse o sadece %20 olan bir risk onu doktor uyarıyor ben hemşireyim gelen hasta çok vardı 4.5. Sezaryan 1. Sezaryandan daha iyi oluyorlardı aslan gibi yiyor içiyor geziyor tecrübeydi ya resmen o Paşa’da hasta var analöıyrdk bile😷esmaül hüsna tesbih çek bol bol Rabbim kolaylığınıda veriyor 🙏🏻Rabbim kolaylaştırsın hayırlısıyla kurtarsın hamişin hamişe en güzel duası🙏🏻🥰🧿