Esrabak canım ben mayısta doğum yaptım .çok rahhattı doğumum hatta en rahat doğumdu gaz problemim olmadı hiç ,tüpligasyonda yapıldı rahatım şimdi😂21 ,17 ,10 yaşında diğer çocuklarım buda sürpriz bir gebelikti çok şükür şimdi 8 aylık oldu bile darısı başınıza ,spinal sezeryan yaptım diğerlerinde genel anesteziydi,spinal daha rahatmış valla çok memnun kaldım ben